Zwroty

Jeśli produkty zakupione w naszym sklepie nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty otrzymania produktów.

Jak dokonać zwrotu? To bardzo proste!

  1. Zabezpiecz starannie towar oraz umieść w paczce wraz z formularzem zwrotu (formularz można pobrać poniżej) oraz dowodem zakupu.
  2. Odeślij towar na adres: EMBE Mirosław Błażejewski, ul. Sowińskiego 3/8, 14-100 Ostróda.
  3. Oczekuj na zwrot należności.

*Koszty przesyłki ponosi zwracający

Reklamacje

Zakupiony produkt ma wadę, bądź uszkodził się w transporcie? Nic się nie stało, w prosty sposób możesz złożyć reklamację.

Wystarczy, że prześlesz wypełniony formularz reklamacyjny (formularz pobierzesz poniżej) wraz z dowodem zakupu na adres email: sklep@twoj-kacik.pl lub na adres: EMBE Mirosław Błażejewski, ul. Sowińskiego 3/8, 14-100 Ostróda.

Dołącz zdjęcia usterki lub wady.

Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

Twój koszyk
Scroll to Top