Zwroty
Jeśli produkty zakupione w naszym sklepie nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty otrzymania produktów.
Jak dokonać zwrotu? To bardzo proste!
- Zabezpiecz starannie towar oraz umieść w paczce wraz z formularzem zwrotu (formularz można pobrać poniżej) oraz dowodem zakupu.
- Odeślij towar na adres: EMBE Mirosław Błażejewski, ul. Sowińskiego 3/8, 14-100 Ostróda.
- Oczekuj na zwrot należności.
*Koszty przesyłki ponosi zwracający
Reklamacje
Zakupiony produkt ma wadę, bądź uszkodził się w transporcie? Nic się nie stało, w prosty sposób możesz złożyć reklamację.
Wystarczy, że prześlesz wypełniony formularz reklamacyjny (formularz pobierzesz poniżej) wraz z dowodem zakupu na adres email: sklep@twoj-kacik.pl lub na adres: EMBE Mirosław Błażejewski, ul. Sowińskiego 3/8, 14-100 Ostróda.
Dołącz zdjęcia usterki lub wady.
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.